2013. jún. 24.

Könyvespolcaim (piramisok)

Mivel nagyon lassan haladok az olvasnivalóimmal, így időtöltésként lefényképeztem milyenek a "polcaim". (és hogy a bejegyzéshiányt pótoljam) Még nincsenek igazán kategorizálva, mert folyamatosan bővülni fognak a polcok még a héten, de majd próbálok rá időt szánni valamikor. Fel is fogom díszíteni valamivel, mert így kicsit kihalt sivatagos stílusa van egyelőre.

Itt az úgy nevezett "azégverjenmeglenedőlj" stílusú pakolási módot tettem magamévá. Amiben az a vicc, hogy viszonylag stabilra sikeredett, képességeimhez mérten ez igen nagy teljesítmény.
Amit sajnálok, hogy Karen Marie Moning-tól nincs meg a 3. kötete a Tündérkrónikáknak, mert süsü voltam és nem vettem meg, mert soha nem volt eléggé leértékelve. De sebaj, megkapom szülinapomra vagy végső esetben karácsonyra. Türelem...türelem...
Raana Raas - Kiszakadtak könyvéért haragszom a Lírára, amit majd ha elolvastam kifejtek bőségesen miért is.
Nem mellesleg meg is csodálhatod a több, mint 10 éves Krokit, akit veszélyessége miatt fonálra verve tartok a könyveken. (saját kezűleg fontam jó pár éve, mert folyton megtámadott mindenkit)


Na ezt a polcot a sorozatoknak szántam, amiket réges régen vettem. A túloldalon alig látszik, de ott van még a Gemma Doyle trilógia, a Burok (micsoda sorozat!), Tökéletes kémia és végezetül a Tűzember. (ha még nem olvastad, akkor iszkiri és kapd kezedbe)
Mi a kakukktojás a képen?
Nézd meg közelebbről.
Ott egy...
Ló!
Ez a káosz polc. Össze-vissza egymás hegyén-hátán, egymástól független könyvek.
Az Anne Rice könyvek testvérem birtokában vannak, csak nincs más hely ahol elférnének. És nem mintha egyszer is elolvasta volna őket...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ugyan egy kicsit eltér, de...
Kaptál tőlem egy díjat, a legjobb blogét!
van vele egy kis tennivaló is, úgyhogy ha időd engedi olvasd el:
http://roselynkonyv.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html
:D:D:D

Avely írta...

Úúú! Köszönöm szépen! Ma mindenképpen elolvasom és ténykedek. :D

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...