2011. febr. 16.

Első

Ez egy kezdő festő illetve egyéb rajztechnikával dolgozó lány blogja. Nem vagyok művészlélek, mivel azt sem tudom, hogy hogyan kell annak lenni.Nem csak a rajzaimmal kapcsolatos dolgokról fogok írni, hanem például könyvekről, filmekről, és egyéb dolgokról. 
Ünnepélyesen megnyitom a blogot a nemrég elkészült festményemmel.


Mivel biztos kiváncsi vagy mennyi idő alatt készült el, megmondom őszintén hogy fogalmam sincs. Ha összeadjuk az órák számát minimum kiad 2 napot. :)
Sajnos mivel még kezdő vagyok nem sikerült kifejlesztenem azt a képességet hogy több órán keresztül egy helyben üljek és csak a festésre koncentráljak. Bármi könnyedén elvonja a figyelmem.
Most kijelentem, hogy szeretem lerajzolni a növényvilág egyes elemeit.
A vázlatolás érdekes volt, hiszen mint sokadjára ezt is egy miniatűr fotó alapján csináltam egy magazinból. A fotó természetesen sötétebb volt és kontrasztosabb, csakhogy mivel ezt egy pályázatra csináltam és majdnem lecsúsztam a határidőről, nem tudtam sötétíteni a leveleket az érintkezési pontjaiknál, hogy még jobban kihangsúlyozzam a levelek egymásra hajló mivoltát.
A színkeverés megint egy olyan dolgot ami jó nagy fejtörést igényel, nem mellesleg több időt is a kelleténél.
Mivel temperával dolgoztam így összesen 2 zöldet használtam, amiket barnával,sárgával vagy feketével kevertem, hogy változatosabb legyen és valósághűbb.

Mára elég is volt ennyi. Köszönöm hogy elolvastad. -^^-

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...